Nisan 23 te dış gebelik sebebiyle 75 mg tek doz metotraksat iğnesi yapıldı. Değer 20 mayısta 0 a düştü. İğne vurulduktan sonra mı 6 ay beklemek gerekiyor yoksa değer 0a düştükten sonra mı? Bu iğneden sonra hamile kalan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.🥲🙏🏻💖