beyzaD Kızlar çamaşırım ıslak akıntı gibide degil zannımca sizde olan yasayan varmi suyu erken gelen kaçan bu durumu yaşayan var mi? Eğer varsa tam nasıl oluyor surekli mi aradami hossettiniz mi.
aysegullozdm beyzaD Eğer sürekli olarak geliyorsa gitmelisiniz bence acile falan bakarlar en azından içiniz rahat eder
Ozlem2505 beyzaD bende lavabodan sonra yaşamıştım acile gittim test yaptılar su değil demişlerdi akıntıymış yani
Ecemnm beyzaD bende de dün oldu bir kere daha olmuştu önceden sorumustum doktor normal demişti dün yine birazcık oldu benim muayene süreme daha var lütfen öğrenirseniz beni de bilgilendirir misiniz
beyzaD Kızlar yaşayan var diye bilgilendirme yapiyorum mantar enfeksiyonuymus simdi doktordan çıktım fitil verildi.
Premsesko beyzaD Merhaba bende de mantar var ve dediğiniz gibi su gibi akıntı oluyor. Sizinkinin miktarı kıvamı nasıldı