Svdalsnn Merhaba güzel anneler normal doğum duşunuyorum bakalım ne zaman gelecek bebişim dahalık gelen giden yok. Sabırsızlıkla bekliyorum heycan dorukta 🫶Siz neler yapıyorsunuz bakalım 💗
Serena Bizde 39 haftalıgız bugun catı kontrolu oldum sıfır acıklık ebe cok dar dedı ntsde ufak uç sancı cıktı buyuk ihtimalle 40 gorecegız
Svdalsnn Serena doktorum 1 hafta daha bekliycez dedi bol bol yuruyuş ve perina masajı yapıyorum umarım sağ salım kucağımıza almayı nasip eder rabbim. 39 hafta daha zamanın var tatlım cocukta bır sıkıntı yoksa suyu falan yerindeyse endişe edecem bir durum yok.
Svdalsnn Rukiye_666 bekleyecez tatlım bol bol yürü genelde sabahları yuruyuş yap dedi doktorum. Yarın kontrol var bakalım ne olacak ya doğuracam ya geri gelecem 😂
Serena Svdalsnn bi sorun yok cok şükür doktorum bekleyelım dedı zaten plasenta yaslanmaya baslamıs gelir dedi bakalım benım ssvd olcak o kadar bekleyıp yine sezeryan olacagım dıye korkuyorum ilk bebemdede sancım olmadı 40+1 sezeryan oldum