Feyzanr41 ınstagramda bı sayfada ıcerıgının temız olmadıgı ve kabızlık yaptıgı yazıyor bugun verıldı daha hıc kullanmadım ne onerırsınz kullananlar mutlaka vardır?
neanladinyurdagull Feyzanr41 İlk çocuğumda kullandım memnunda kaldık şuan ikinciye hamileyim son aya girmek üzereyiz yine kullanmayı düşünüyorum