Aygy Taze_anne1990 2 aylıkken almıştım bende ondan sonra almadım almayı da düşünmüyorum çok gergin göbek 2 aylıkken bile nasıl canım acımıştı
aysegullozdm Taze_anne1990 bence tetikleyecegini düşünüyorsanız almamalısınız benim ilaçlardan falan bayağı killanmada artış oldu beş altı gün önce aldım şu an 21 haftaligim o kadar acıdı ki deri inceldigi için bir daha da almayı düşünmüyorum doğuma kadar