sezz_ Kızlar gebeliğimin henüz başındayım bütün tahliller yapıldı her şey normal… Ama akıntıım çok çoook fazla bu normal bir durum mu ?
Razee sezz_ benim doktorum kokusuz olduğu sürece hep normal olduğunu söylemişti fakat doktorum şehir değiştirince bende farklı doktora geçtim yeni doktorum akıntı için fitil verdi oysaki çok fazla değildi akıntım
Firstmomfirstchild Bende de beyaz akintı oluyor.özellikle tuvalete ciktigimda bembeyaz akinti oluyor. Kanli olmadifi müddetce sıkınti yoktur insallah 😇