nurayyilmaz Aynen öyle sonuçta memnuniyet sebebimiz gördüğümüz ilgi alakadan kaynaklanıyor. E denk geldiğin personel tersleyip azarlasa neyinden memnun kalacaksın. Bana denk gelenler çok şükür cok iyiydi. Hep sordular durumumu ilaçlarımı yakından takip ettiler. Serum bitince çağırmaya gerek jalmazdi takip ederlerdi hemen. 4 gün yattım ben gebelik kolestazi vardi. Temizlik hemen yapılıyordu. Saglikla kucağınıza alırsınız inşallah. Kaç aylıksız