Arkadaslar ben 11+2 haftalık hamıleyım esımle banyoyu temızlıyoduk duvarlara mavı asperoksla porcoz sıktık ben elımden geldıgınce bulunmamaya calıstım ama ıster ıstemez soludum o havayı ay cok korkuyorum bebegıme bısey olur dıye sızce neyapmalıyım bı fıkır verın