1159098263 benim bebeğim detaylı ultrason dan sonra hep baş aşağıydı ama normla doğuramadım 3cm den fazla açılma olmadı o da suni sancı ile ve bebek kanala girmedi 39+6 idim. Onca suni sancı acısının üstüne sezaryene girdim. Ağrılarını yürüyüş hafifletir diye düşünüyorum günlük yarım saat falan yürü hem doğumu da kolaylaştırıyormuş