Bende çok kusuyordum prilam sayesnde kusma sayım azalmıştı ama bitmemişti asla sabretmeniz lazım inşallah tez vakitte geçer ben 6. Ayım bitene kadar kullandım sizi çok iyi anlıyorum üstelik çalışıyordum o halde otobüse binmek etmek ay ne zordu ama geçti çok şükür 🫣