Kızlar geçen ay b12 aşırı düşüktü ,doktorum iğne yerine takviye hap yazdı . Bugün kan verdim yükselip sınırı geçmiş. Çoğu kişi hap işe yaramaz iğne yükseltir diyordu. İğneden korkan arkadaşlar için bilgilendirme yapmak istedim. Daha bir kutu bitirmeden yükselmiş,bende şaşırdım. Bu konuda sıkıntısı olan arkadaşlar doktora ilacı sorabilirler ,isteyene isim veririm.