Sullyy Burada ki insanlar şaka mı🙄🙄🙄🙄 iyi misiniz lütfen kendinize gelin… cinsiyeti doktor söyler saçmalamayın artık. Beyin bedava……
Seeydaaaa Sullyy tahmin edin demiş zaten canım :) doktor değiliyiz bunda hem fikiriz sadece görüşümüzü bilmek istemiş:)
gebeskaplumbaga Sullyy doktor değiller tabiki tahmin yapılıyor sadece eğlencesine her posttan algı yaratmayı kesin artık okumayın biter başlığı yazıyor ztn
Nummer Sullyy kimsse burda doktor oldğnu idda etmiyor. Tahmin ediliyor gülüp eğleniliyor burda bu kadar duyar kasıcak bi durum yok . Hoş kimse size zorla bu yazıları okutturmuyor . Biraz sakin 🙂
Sibel0330 umrumdadegil artık emin olamam kız olduğuna 🤭 doktorum kıza benziyor ama 16 haftada net söylerim dedi burda bir kaç kişi daha kız dedi 🤗