Sedaergn Merhaba kızlar, 34+6 günlük hamileyim. Böyle idrar kaçırıyprmuş gibi alt tarafımda ıslaklık hissediyorum. Varmı bu durumu yaşayanlarınız
Nehirce Sedaergn bu haftalarda normalmiş benim doktorum uyarmıştı israr kaçırma gibi akıntı çoğalcak telaşlanma diye 😃😃 ara ara bana da oluyor bi anda sanki idrar kaçırmışım gb akıntı geliyor ama wc ihtiyacım olmuyor 😃😃 ben de 36+1 oldum.
Sedaergn deletedmom334 valla bende anlamadm benimkide akıntı galiba🤔 bebeğin suyumu diyede korkmuyo değilim. Ama bir suda yok hafif sanki
Nehirce Sedaergn su gelmesi bi anda olur durmaz demişti, akıntın çoğalınca suyum geldi diye arama diye uyarıyorum demişti 😃😃 ama kontrole gittiğinde sor doktoruna bir de akıntının rengini takip et ☺️ İnşallah sağ salim alırız bebeklerimizi kucağımıza 🤲🏻🧿♥️