Kızlar merhaba 6+5 haftalık hamileyim ve bulantılarım hemen başladı ve ağır geçiyor. Doktor prillam yazdı 2-3 gün iyi geldi ama şuan bi etkisi yok hissediyorum başka ne iyi gelir acaba doğal şeyler önerir misiniz. Hamileliğimi kötü geçirmek istemiyorum ama bu bulantı her şeyi mahvediyor malesef sizlerden öneri bekliyorum