Tüp bebekle hamile kalmış biri olarak öncelikle bu platformda gelmemeni, Google sa hiçbir şey araştırmamanı, abuk subuk whatsap gruplarına girmemeni tavsiye ediyorum.
Öncelikle bir merkeze elinizdeki tüm tahlil verilerle gidiyorsunuz. Herşey ıygunsa tedavi hemen başlıyor. 2-3 gün arayla yumurta kontrolü yapılıyor ve ona göre de iğneler ilaçlar düzenleniyor. Yumurta istenilen seviyeye geldiğinde işlem başlıyor. Acısız hiçbir şey hissetmiyorsunuz. O arada eşinizden de sperm örneği alınıyor. Sonra size şu gün gelin transfer için deniliyor. Transferde de hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Mevlam hayalini kurduğunuz beşinizle bir an önce sizi kavuştursun