zeytin_ 31+4 oldum 20 kasımda sezeryan olacağım inşallah. Yıkanıp ütülenecekleri hallettim ağırlaşmadan. 2 parça kıyafetler tulumdan daha kullanışlı oluyor, karışık aldım, yelek aldım geçiş havaları diye ama çok çok kıyafet almadım. Bakım ürünleri biberon vs kaldı.