Kızlar selam, 23 haftalık hamileyim geçen hafta amniyosentez yaptırdım bi haftadır çok hareket etmiyorum. Bir de üstüne kayınlarım geldi kahvaltı hep hamur işi akşamları da hep kırmızı etli yiyoruz. Birkaç gündür tansiyonum 14/8 15/8 çıkıyor korkmaya başladım normalde düşüktür tansiyonum acaba gebelik zehirlenmesi mi geçiyorum hareketsizlikten yükselir mi tansiyon ne yapmam gerek normale dönmesi için çok panik olmaya başladım