Gizemgksnmz aşkım olabilir ben beta baktirmadan pozitif görüp gittim kese vardı bebek oluşmaya başlamış dedi sonra göremedim sadece kese var dedi istersen v. Ultrosn bakalım dedi baktı sadece kese dedi kalp atışı bir hafta sonra olur dedi saçma sapandi başka doktora gittim bu serecte bir hafta bekledim , gittim şükür bebeğimi gördüm biraz sabır gerektiriyo