Kızımızı memoriale görüyodk hep çok güzel bi hastane kaynvalidem rahatszdi orda yatış yaptk bi hafta bi gecede ben yannda kaldım boş oda yoktu dahileyide bizi doğum bölümün de bi oda boşmuş oraya aldılar sürekli bakiodum hemşirelere doktrlara çok çok ilgili paranin kesnliklee hakkını veren bi hastane hiç eksi bisy görmedim otel konforunda odalar bi kere de Gülbin hanıma gitmstim oda güzel ilgili bi doktr ama doğum için medstari seçtim Gülcan hanıma gdiyorum bakalım bende medstari merk ediyorum ☺️