Çocuk doktoruna 3. Gün kontrole gittik biz. Aynı hafta içinde aile hekimi de topuk kanı için çağırdı. Sarılık çıktığı için 15. Gün bi kez daha gittik. Sonra 1. Ay kontrolü oldu. 1. Ayda aynı zamanda aile hekimine de gittik yine hepatit aşısı 2. Dozu yapıldı. Kalça röntgeni için 2. Aya randevu verdi çocuk dr. Hem röntgen hem de 2. Ay rutin kontrolü için. Kimlik ilk randevuda henüz çıkmamıştı ama doğum yaptığım hastane olduğundan sanırım benim adımın başına bebek yazarak randevu oluşturdular 😌