Kızlar doğum yapalı tam 44 gün oldu. Lohusalık kanamasının ardından adet oldum, adet olalı 5-6 gün oluyor fakat kanamam hala durmadı ve çok yoğun oluyor. Kasık ağrım da var biraz, arada pıhtı falan da geliyor yani kanamam hala çok yoğun günde çok kez ped değiştiriyorum acaba bu normal mi? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?