Nurs1234 Merhaba 29 haftalık gebeyim anneler. Acayip şekilde mide yanması yaşıyorum. Bugün aile hekimi bana Antepsin şurubu yazdı. Hiç kullanan duymadım forumda da görmedim. Acaba kullanan veyahut bilgisi olan var mı?
beyzzsenturkk Nurs1234 mide yanmasında bir bardak soğuk süt içmeniz yeterli doğuma kadar süt içtiğimi bilirim her gece.
svgiakgn Nurs1234 benimde mide yanmam çok fazla oluyor doktorum Galviks verdi her yemekten sonra bir kaşık içiyorum iyi geliyor bazı durumlarda 2 kaşık bile içiyorum 🙄
Zlss-kbs Nurs1234 bende de aşırı mide yanması var doktor ilaçta vermedi bana midem çok yanıyor ve kusuyorum sürekli soğuk süt içiyorum asitli gazlı baharatlı yemiyorum sebze ağırlıklı beslenmeye başladım bugün rahat ettim yediklerinizi gözlemleyin ona göre beslenme planı uygulayın
beyzzsenturkk Nurs1234 yediklerinizi gözlemleyin yağlı kızartma salçalı baharatlı bunlar tetikleyen şeyler yediklerinize dikkat etmezseniz ilaç da bir yere kadar etki eder bir yerden sonra bünye ona da alışıyor