Ysn
[bilinmeyen] bi anda sistiyse bi tansiyonunuzu ölçün
Ysn
[bilinmeyen] Bi anda sistiyse gerçekten ölçüm yapın bir de idrar tahlili verin
Duygugul
[bilinmeyen] benımde 35 de ayağım bır anda şişti bence normal attık cnm yorunca bırde benkendı mı oluyor du ellerimi zor açtım ama bugun iyiyim
Duygugul
[bilinmeyen] cnm ayaklarını uzatıp kaldır ve bol su iç