Aysegull123 Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim su gibi akıntım oluyo günde iki üç defa ortası normal akıntı etradı su gibi oluyo korkmaya başladım normal mi
gamzecgr Aysegull123 normal dönem dönem artıyor ama yine enfeksiyon var mı diye baktırın bende de vardı 3 gündür aynı sıkıntı acile gittim su degilmis enfeksiyonda çıkmadı
Ebruli_08 Aysegull123 benimde öyle oluyordu 21 haftalığım bende hatta bebeğin suyu sandım doktora fotoğraf attım enfeksiyon akıntısı dedi fitil kullandım azaldı
Aysegull123 gamzecgr su gibi miydi sizin de idrar kaçırdım sanıyorum ama değil yani akıntı au diye korktum bir hafta sonra şeker testim var o zaman idrar da cersem geç Mi olır
gamzecgr Aysegull123 evet bildiğiniz su gibi benimde acile gittim işte suyum mu geliyor diye örnek alıp baktilar degilmiş Allah’tan en olmadı ona baktırıp haftaya da verebilirsiniz idrarı o ara suyu da bol için
Ebruli_08 Aysegull123 anladım canım takip et su olsa sürekli akar derler sen bir dahaki kontrolde doktora söylersin
elifcinar27 Aysegull123 O zaman birşey yoktur belki ama doktorunuza danışmakta fayda var bi tahlil yapar en azından
Aysegull123 Ebruli_08 sürekli değil ara ara ama istemsiz yani idrar gibi de değil bebeğin suyu olsa kokar mı peki biliyo musunuz
Ebruli_08 Aysegull123 kuzum kimisi kokar diyor kimisi kokmaz diyor Ama tek bildiğim su olsa hep akar ılık ılık diyor herkes durmaz diyorlar
Aysegull123 Ebruli_08 benim günde birçiki kez az bişey geliyo akıntımgibi su değildir o zaman heralde
AsyaCngz55 Aysegull123 üşütüyor olabilir misiniz? Ben de ne zaman terlikleri giymesem o şekilde akıntı oluyor veya tuvalete sık gitmediğimde