Canım selam, kapıya isimlik yaptırdım Eminönü havuzluhanda, ayrıca kapıya yine hayalet tül aldım kapı önüne balın standı aldım iki tane balonları koymak için içeriyede Kızm olacağı için Liya isimli harf bayraklardan alıp yatak başına ( duvara) asarım dedim. Gelenlere anı olsun diye 50cc lik isimli kolonya yaptırdım yanına çikolata ve tek içimlik kahve şeklinde tül keseye koyup dilek ağaçı var bende ona asacağım, lokum koyarım bide şerbet ✅
He belki bide bebeği getirdikleri sepete pembe eteklik yaptıracağım, Allahım sağ Salim nasip etsin hepimize🌸