Sultannbstrk yazamadım hemen kusura bakma 🙈 perşembe günü kontrole gittim doktora anlattım hepsini diyor hepsi normal ve olsun istediğim şeyler kramplar olsun kasılmalar olsun bunlar herdeyi yolunda oldugunu gösterir 🙈😅 dedim ama bu ağrılar beni mahvediyor biraz daha sabır diyor. Kalça ağrısı için siyatik ağrı dedi çok normalmiş. Bebek ve Rahim büyüdükçe kalçada ki sinirlere baskı yapıyor ve siyatik ağrı dediğimiz bu ağrı ortaya çıkıyor buda çok normal dedi. Sen ağrım var diye yürümemezlik yapma yürümeye aynen devam hatta squat yap dedi 😅 dedim squat yapsam çömelsem kalkamam😂😂 eşin yardım eder kalkarsın dedi🤷♀️😅