aminehumamoms Kızlar doktordan yeni geldim vajinal enfeksiyonum ve akıntım oldugu için magnezyum fitil ve progestan vermiş bu progestan ne için kullanılıyo içerisinde düşük için falan diyoda benim düşük tehlikem yok ki
G-k aminehumamoms kanama ve düşük tehlikesi durumlarında kullanılıyor, bide progestan hormonu düşükse eğer bebek tutunmakta zorlanmasin diye veriliyor. Bu hormon tutunmayı kolaylaştırıyor.
Yazmelegi_ aminehumamoms ilk zamanlar düşük erken doğum riskim vardi kullandım son zamanlar kasilmayaa iyi gelir diye kullandım.
Sultannbstrk aminehumamoms canım enfeksiyon bir düşük tehditi ve erken doğum olduğu için riske atmak istememiştir
Nargissos Adetiniz düzenli mi? Ben adet olmak için içiyorum 15 gün içiyorum sonra bırakıyorum adet oluyorum adetin 1. Günü başlayıp 14 gün yine kullanıyorum fitil olarak
Kediannesi1 aminehumamoms vajinal enfeksiyon var bir problem olmasın risk olmasın diye önlem amaçlı vermiştir bir çok doktor verir onu ben hiç bir sorun yokken başladım sonra kanamam oldu iğnesini de oldum sonra fitil olarak devam ettim 25. Haftada bıraktırdı doktorum
Liv3652 aminehumamoms enfeksiyon kasılma ve kasık ağrısı yapar bana da daha önceden tablet şeklinde magnezyum vermişti bunu kullan bi kaç gün sonra geçmezse fitil progestan da kullanırsın demişti
gamzecgr aminehumamoms enfeksiyon erken doğumu tetikler kasılma yaptığı için enfeksiyonunuz yüksekse biraz o yüzden vermiştir.İleri haftalarda kasılmayı ve rahim ağzı kısalmasını engeller
Seniz6774 aminehumamoms bence progestan kullanmayın . Doktorlara sorsanız tabiki zararı yok diyecektir ama bu ilaç doğan çocuklarda hem erken ergenliğe hemde cinsiyet bozukluğuna sebep olur
aminehumamoms Seniz6774 aa neden öyle dediniz şuan aklım çok karıştı yüksek derecede enfeksiyonum varmış bunun için yazdı diye düşünüyorum
Bebisannneessi aminehumamoms iki kere kanamam olmuştu, ilk kanamadan sonra başladım progestana hatta o zaman fitil bitti yine kanamam oldu tekrar başladım, bebeği tutuyor bence riskli gebelikti benimki