Gisa2024 şeker kullanma oranimi azalttım. akşam asla yemek yemiyorum. Yatmadan önce ballı süt içiyorum ama tok tutsun diye. Hamurisi, pilav makarna her gün değil haftada 1 kere tuketmeye çalışıyorum çok su içiyorum yuruyorum böyle yani 🥰 2 ana öğün 2 ara öğün yapıyorum