ELA22 Allah razı olsun canım benim 💕 Ben adetimden önce çok şişkin hissediyordum, öyle hissedince hep sandım ki adet dönemim yaklaştığı için şişkinim, oysa ki adet için şişkin değilmişim. Göğüslerim sızladı fazlasıyla ve belimin ağrısından duramadım. Koku hassasiyetim başladı. Kasıklarımda benim de sancı şeklinde batmalarım oluyordu. 1 kez daha test yapayım bakalım negatifse de bileyim dedim zaten ümitsizdim, gebe olduğumu öğrendim. Sonra kan testi verdim, beta HCG’m 4.321 çıktı. Bunun gibi belirtiler yaşadım. İnşallah sen de tez zamanda pozitif sonuca kavuşursun dualarım seninle canım 💕