gulsumickimi61 Kızlar merhaba 19+6 haftalık hamileyim devlette dörtlü tahlili yaptırdım ama bir türlü grafik tablosunu elime alamadım randevu bulamıyorum bir türlü. E nabızda bu şekilde görülüyor acaba bilgisi olan varmı yazabilir mi bir iki değere googledan baktım ama yüksek gibi duruyor bende moralim bozuldu 😵💫 
Slly gulsumickimi61 bisey sora bilirmiyim 4 lü tarama yaptirdikdan sonra sonuclara hemen hastanese calisan doktor bakmalimi? mesela men 4 lunu 1 hastanede yaptirib sonuclari basqa hastanede calisan doktora gostere bilurmiyim
Slly gulsumickimi61 bode 4 lü tarama kacinci haftalarda yapilmali 17+4 haftadayim dusunuyorm yaptirmayi
gulsumickimi61 Slly sonuçlara devlette hemen çıkmıyor diye biliyorum bana iki hafta sonra gel demişlerdi şimdide randevu bulup gidemiyorum randevusuzda bakmıyor doktorlar oyüzden buraya yazdım.