Merhabalar 🌸
Aile hekiminde rutin gebelikkontrolü için idrara bakıldı, lökosit 75 çıktı 😐 biraz enfeksiyon var dediler. Yarın kadın doğuma gideceğim inşallah ama merak ettiğim bişey var. Kasığımda ve alt kısmımda bazen sızlama sancı şeklinde ağrılarım oluyordu özellikle yorulunca. Sebebi bu enfeksiyon olabilir mi ?🤔 yani ağrı yapacak bi değer mi 75, bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🙏🏻❣️