2boymoms Hamileliğimin başından beri vardı ama az az şuan dogumuma az kaldı artı kaşıntı koku yok ama baya rahatsız oluyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı normal mi acaba ?
Kubragnssvr63 2boymoms aynı durum bende de var ara ara artıyor hatta ama doktorum normal olduğunu söylemişti koku kaşıntı vs olmadıktan sonra🌸