Fatoss_19 Arkadaşlar dün doktora gittim,1 cm bile açılmam yok,bundan sonra olurmu acaba?ne yapmam gerekli bunun için?sezeryan olmak istemiyorum korkuyorum,1 hafta sonra yine gidicem