__mom1 2 cm oldu 3 cmde yatışı yaparım dedi bugün gittim ne açılmaya baktı ne nst doktordan da memnun kalmadım açıkçası yüz geliş dedi o da zorunlu sezeryan sebebi 1 hafta önce gittiğimde 38i beklemez başlatırız doğumu dedi şimdi de açılmaya bakmaya gerek yok dedi belki 3 cm oldu bile çünkü 2 cmi hissetmedim açılmayı