Kadriyedeyin Merhaba arkadaşlar, dolu dolu 37 deyim ve çatı muayenesi yapıldı, normal zorlanmayacak kadar dar denildi başka görüş alayım mı hiç zorlamayayım mı? Görüş yazın lütfen
Matmazelbebi Kadriyedeyin Muayene çok sıkıntılı mı geçti. En doğrusunu doktorun bilir normal diye tutturmayın bebeğe zararı olur. Çok kararsızsanız farklı kadın doğumcuya çatı muayenesi yaptırın iki farklı görüş olursa o zaman düşünün derim.
Minikannesi00 Kadriyedeyin doktoruna güvenmekle alakalı. Benimkide aynısını söyledi extra kalpte sorunum vardı riske asla atamam dedi sezaryen olmuştum. Aynı doktor bi tanıdığıma da doğuramazsın dedi,kız gene de denemek istedi. Doktor uğraştı gerçekten bebek kemikten geçmedi ve boşuna sancı çekti akşam sezaryene alındı. Yani bu tamamen doktora güvenle ilgili canım.
Yazmelegi_ Kadriyedeyin doktoruna güveniyorsan ve normal doğum yapan bir doktor ise görünme ama yok sezeryan yapıyor hep diyorsan görün
Kadriyedeyin Minikannesi00 anladım, biraz üzüldüm sanırım normal olacağına çok inanmıştım o yüzden tedirgin oldum
Minikannesi00 Kadriyedeyin bende senin gibi normale alıştırmıştım ama bebeğim fazla kilo alınca olmamıştı. Nasip boşver önemli olan sağlıkla kavuşmanız
Semm55 Kadriyedeyin Bence riske atmayın derim doktorunuzada güveniyorsunuz ki güvenmeseniz bile 2 seçenek var ya doğruysa bebişi riske atmaya değmez benimde 37+5 de sezeryan dediler acil ben normal istiyordum çok direndim hastanede yattım 1 gece hatta full nst takılıydı ama ertesi gün aldılar ve iyi ki normale zorlamamış çünkü kordon dolanmış daha büyük tehlike
Kadriyedeyin Semm55 evet bir de normal in riskleri çok daha fazla , doktoruma güvensem en iyisi olacak gibi
Brn_cnn Kadriyedeyin bence zorlamayın derim. İlla normal diye diretenler ya son anda sezeryan aliniyor ya da makata kadar yirtiliyor
Semm55 Kadriyedeyin Ve şunuda söyleyeyim iyi ki spinal sezeryan olmuşum 2 saat sonra ayağa kalktım hiç bişe yok gbi bebişimin her anınıda gördüm çokk şükür sağlıkla alın inşaallah sizde
Kadriyedeyin Semm55 darısı başıma inşallah, umarım güzel geçer benimde , Allah analı babalı büyütsün hepinizinkini
Basakhilal Kadriyedeyin instagramda drsemraozer in çatı muayenesi videosunu izlemenizi öneririm. Çatının dar olmasının doğumla ilgisi olmadığını anlatıyor ki mantıklı. Benim kendi doktorumda çatı muayenesi yapmıyor
Basakhilal Kadriyedeyin evet birçok doktor çatı muayenesi yapmıyor. Tabii bu sizin doktorunuza bağlı bir durum