Seydoss bende de hemoroid varda normal doğumla hıc bı alakası yok bence sezeryan olma ki devlet her zaman normal doğumdan taraf ben bu hafta 3 kere gıtttım hastaneye 2 gün aralıklarla her seferinde sancım çıkmıyor nstde 40. Haftayı gectıgı ıcın bu kdr kontrol altına alıyorlar 41 e kdr 2 günde bir çağırdılar beni düşün yanı 41 dolmayana kdr suni sancı bile vermıyorlar hemoroıdden dolayı sezeryan yapacaklarını dusunmuyorm çok aksı bı durum olur çocuğun suyu bıter yok çocuğun gelıs yönü asagı deıldır sezeryan yaparlar ama hemoroıdden dolayı yapmazlar devlet olabıldıgınce normal doğurtma pesınde