Merhaba güzel anneler. Daha önce düşük tehlikem olmuştu. 12. Ve 13 haftalarda Lekeler gelmişti 5-6kez. Ama artık iyiydik. Bugün tam 20 haftalık olduk. Bugün lavabodan geldikten sonra su gibi akıntım geldi iç çamaşırım ıslandı. Hemen uzandım şuan yok ama korktum normal bi durum mu? yaşayan oldu mu? İlk gebeliğim olduğu için evhamlanıyorum bazen olağan şeylere de.