Emir21 Bebişimin duyu azaldığı için beni yatırdılar suni sancıyla doğumu başlatıyorlar ne olur du edin. 37+6 yım bu arada
Gulayse0233 Emir21 Rabbim sağlıcakla kucaginiza almayı nasip etsin . 🤗 zor bir süreç illa ki ama düşününce hayattaki en büyük tecrübelerden biri olcak ve hiç unutmayacağn bir anı 😇Stresé sokmayın kendinizi dua edin bol bol 🤗😇