Tubam26 benim 36,37,38de nst de sancı Çıkmadı yarın 39 için giticem bakalım, ama bir haftadır bel ağrısından dayanamıyorum çok acizim evin içinde tuvalete gitmek bile eziyet oldu😩 doğurmak için hareket etmek gerekiyor ama bel ağrısından onu da yapamıyorum inşallah en kısa sürede sağlıkla gelir bebişler 🤲🏻🤲🏻