mom28_ canım benim de prolaktin hep o seviyelerdeydi dostinex kullandım geçti daha sonra bebek düşünürken tekrar hormonlarıma baktırayım dedim 33 falandı sonucum ama doktor hamile kalmana engel değil dedi gerçekten de çok şükür engel olmadı sen yine tedbirini al merak etme engel olmaz Allahın izniyle Rabbim sana da nasip etsin