Merhaba ocakta doğum yapıcam . Normalde çok üşüyen biriyim. Hastane hep klimalı.klimalı yerde hirkasiz duramam. Hastane odası da soğuk oluyor mu? Bebek gelecek sonuçta sıcak olması gerekir diye düşündüm. Ona göre pofuduk kalın pijama alayım mı? Yoksa ince mi? Ayrıca lohusa pijaması olarak satılanlardan mı almak gerekiyor illaki