Buse_0 Haftadan doktora gittiğimde bebeğim doğum pozisyonunu almıştı ondan sonrakilerde de hep doğum pozisyonunundaydı ama geçen 34.haftamda gittiğimde doktor başı yukarıda ayakları aşağıda dedi sizce bundan sonra doğum pozisyonuna döner mi
ElayAysen Buse_0 ben 30 da gittim dogum pozisyonundaydi ama bir kac gun sonra 2 gün vajinama tekmeliyordu bence. Belkide yaniliyorum ama inanmiyorum bence dogru. Sonra yeniden dogum pozisyonu aldi yukari tekmeledi
Papatya_kokuyo5 Buse_0 doğum anında bile dönebilir bebek benim oğlum suni aldıktan sonra doğum pozisyonu aldı
Buse_0 ElayAysen gece ayrı bir hareketi vardı şuan göbeğimin üstüne tekme atıyor dönmüş de olabilir bilmiyorum ama ister istemez bu saatten sonra dönmez mi düşüncesine girmiştim
ElayAysen Buse_0 yukariya vuruyorsa dogum pozisyonu almis demektir. Yani her ne pozisyinundaysa hayirlisi olsun merak etme
Aysee1123 Buse_0 35 le 36 arası pozisyon değiştirmişti benimki şimdi 37 olucaz ne durumda bilmiyorum gittiğimde öğrenicem. Güvenmiyorum bebeklere ben 😂
Buse_0 Aysee1123 salı günü randevum var benimde nstde hareketi yavaş çıkıyor ondan dolayı haftalık gidiyorum bakalım ne durumda küçük hanım dönmüştür inşallah