Lili bende olmuştu 30 haftalık hamileydim ve dr kontrolumden çıkarken tümsek varmış görmedim ve yüz üstü yere kapaklandim Allah’tan ellerimi önümde tuttum da karnım yere değmedi ama yinede hastane önünde olduğu için hemen tekrar göründüm bir sıkıntı yoktu gerçekten ne ye dikkat etse o başına geliyor insanin ve 33 haftalık doğum yaptım ama düşmemle alakalı bir durum yoktu benim riskim vardı