Balgebe Selam kızlar 18 haftalık hamileyim bebek haraketlerini hissetmiyorum daha ama bir kaç gündür özel bölgeme baskı gibi bi haraket oluyor sizce normalmi dir 9unda kontrolüm var ama sizlere sormak istedim baskı olup duruyor devamlı değil
kplmn Balgebe ilk hamileliğimde 16-17 haftalıkken hissetmeye başlamıştım 21 haftalık oldum hala net bir şekilde hissedemedim doktorum 24 haftalık olana kadar normal dedi
minik-02 Balgebe aynı sorunu yaşıyorum yirmi haftalık olmaya gün sayıyorum ama hâlâ net hissetmedim ilk iki hamileliğim de iyi hissetmistim ama dr gittim geçen hafta bir sorun yok dedi