minik-02 Kızlar wiami airfryer beş litre Trendyol da satışı var almak istiyorum ama kullanan var mi aranızda memnun musunuz fiyatı çok güzel diğer markalara göre ama kararsız da kaldm sizin önerilerinizi bekliyorum