MelodyFairy Düzensiz regl olmaktan yoruldum 🥹ne zaman regl olcam acaba 🤦🏻♀️geçen ay 1 inde oldum en son 🥹
1palyaco MelodyFairy bende kürtaj sonrası regl düzenim bozuldu . Kürtajdan sonra 25 16 30 ve 21 şeklinde oldum 🙄
ASE6154 MelodyFairy bende sürekli şehir değiştiriyorum tam düzene girdi diyorum yine bozuluyor hava değişiminden
Zeyynnpp MelodyFairy canım bnde de pcos var doktorum ilknadet düzenleyelim demişti 3 aylık adet düzenleyici verdi şuan bıraktım 2 aydır tam gününde oluyorum çok şükür. Bence ilk sende düzenleyici le başla
1palyaco MelodyFairy kalırsınız stres yapmayın 😊 bende ilk bebeğimi kalp durması sonucu kaybettim kürtaj oldum . İnşallah en kısa zamanda hamile kalır sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏼💜💜
1palyaco MelodyFairy eğer değerleriniz de anormallik yoksa stres yapmayın ilk değerlerinize baktırın . Düzelmesi gereken değer varsa ona göre bi an önce ilaç kullanımına başlarsınız.
1palyaco MelodyFairy korkulacak birşey değil zaten biliyorsunuzdur düzensizliğiniz ondan kaynaklı olabiliyor . Gebe kalmada zorluk oluyor ama gebe kalabiliyorsun tamamen bi engel değil . İnşallahta istediğin en kısa zamanda gebe kalırsın 💜
1palyaco MelodyFairy olsun bende üç ay denedim olmadı sonra oldu kalbi durdu kürtaj oldum . Geçen ay bıraktım korunmayı ama dün regl oldum 🤷🏻♀️ stres yapmayın olmuyor diye olacaktır inşallah en kısa zamanda 🌸🌸