38 haftalik hanileyim ve bu hafta bebegin hareketleri cok azaldi. Onceden tek seferde defalarca tekme atarken simdi bi iki kez vurduktan sonra duruyo. Gunde 5-6 kez hareket ettigini hissediyorum ama cok zayif vuruyo eskisi gibi degil. Eskiden kipir kipirdi. Bu normalmi son haftalarda oldugum icin, yoksa acile mi gitmeliyim?