Kızlar 36 haftamız yarın bitiyor. Dün kontrole gittik bebeğim hala ters pozisyonda zaten ben midemin altında yumruk gibi duran kafayı iliklerime kadar hissediyorum 🥹 doktor yeri yok bu saatten sonra dönmesi çok çok az bir ihtimal on gün sonra geldiğinde hala dönmemiş olursa hastaneden sezaryen için gün ve saat alalım dedi. Aylarca kendimi normale hazırladım, o kadar da dikkat ettim ama şu an bu belirsizlik beni çok strese sokuyor düşünsenize son ana kadar belli değil nasıl doğum yapacağım bu saatten sonra bu kafayla çocuk dönse bile nasıl normal yapicam kafam allak bullak :( bunu yaşayan oldu mu hiç ne yapabilirim :(