ipeekseker öncelikle âdetin üçüncü günü infertiliyeye gidip muayene oldum gerekli kanlar verildi altan muayene etti elinize bir kağıt veriyor eşinizle sizin bilgileriniz olan aşılama bölümüne gidiyorsunuz Uygun olan ilacı yazdı (ben femara kullandım) burdan sonrası hep aşılama bölümünde ilerliyor beş gün kullandıktan sonra iki gün kullanmıyorsunuz ultrosona gidiyorsunuz sabah altan muayeneyle yumurtanız büyüyormu die bakıyorlar bu süre kişiden kişiye değişiyor yumurta 18in üzerine gelirse iğneyle catlatiyorlar bir gün sonra aşılama için eşinizle birliktelik gidiyorsunuz yanınızda aile nüfus cüzdanı üç sayfa fotokopisi eşinizle sizin imzaliyacaginiz bir kağıt var onu birde aile vukuat belgesi e devletten alıp gidiyorsun sonrası aşılama işlemi bitiyor iki hafta sonrada kan veriyorsun hemşireler sana anlatıyor öncesi ve sonrası neler yapman gerektiğini