pmedic112 Seda Tamsoy Atlıman, Zahide Küçük, Elif Ozan Şahin. Üçünün de çalıştığı hastaneler çok iyi hastaneler ebeleri de aynı şekilde. Yoğun bakım üniteleri de dahil. Hocaların güleç yüzü ve ilgisi çok güzel. Ben seda hocaya gidiyorum çok inanılmaz pozitif bir hoca ve çok güzel bilgilendiriyor çok güzel enerji verdi bana çok memnun kaldım 💕